17
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : رح

 

⓿⏝⓿⓿⏝⓿

بی اجازت دفتر ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

 

نوروز ۹۱ مبارک
⓿⏝⓿⓿⏝⓿

_________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند

دیدن مهدی(عج) هزاران درد درمان می کند

مدعی گویید که با یک گل نمی گردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

 

⓿⏝⓿⓿⏝⓿

کاشکي مي شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگي هام لالايي هاتو دوست دارم
سادگي هاتو دوست دارم خستگي هاتو دوست دارم
چادر نماز و زير لب خدا, خداتو دوست دارم
کاشکي رو طاقچه دلت ائينه و شمع دون ميشدم
تو دشت ابري چشات يه قطره بارون ميشدم
کاشکي مي شد يه دشت گل برات لالايي بخونم
يه اسمون نرگس و ياس تو باغ دستات بشونم
بخواب که ميخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم
پيشم بمون که تا ابد دنيا رو با تو دوست دارم
دنيا اگه خوب اگه بد با تو واسم ديدنيه
باغ گلهاي اطلسي با تو واسم چيدنيه

⓿⏝⓿⓿⏝⓿

 






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 158671
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up