19
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : رح

 


 


پسر تصميم خود را گرفته بود .پدرش كه فهميد نمي تواند او را از رفتن منصرف كند. فكر چاره اي بود تا بتواند براي دين پسرش كاري كند آخه تحصيل تو آمريكا  براي يه جوان مجرد خيلي سخت  بود .او را نزد يه عارفي  برد واز او خواست  چند ساعتي  نصيحتش كند .
آن عارف رو به پسر كرد وگفت پسرم سر موقع كه نماز خواندي بعد از نماز بگو امام زمان دوست دارم .
 عارف فقط همين يك جمله را بيش تر نگفت . خلاصه بعد از سال ها كه پسر از خارج برگشت پدر متوجه شد پسر خيلي تغيير كرده  واز خودش هم بهتر شده.
علت را از پسر جويا شد  .
پسرگفت :من بعد از نماز  مي گفتم امام زمان دوست دارم . هرچه دارم از همين جمله ي عارف دارم.

ما چقدر

امام زمان (عج) را دوست داريم؟؟؟؟؟

 

 
☼عاشق❤ يك لحظه ❃نگاهت

 






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 158672
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up