صلوات
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : رح

سلام به شما مهربون

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو
قرعه امروز به نام من و فردا دگری
میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو
مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی
گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو
........................................
ماه فروماند از جمال محمد            سرو نباشد به اعتدال محمد
سعدي اگر عاشقي كني وجواني            عشق محمد بس است و آل محمد
امام صادق (ع)فرمود:هیچ عملی برتر وگرامی تر از صلوات در قیامت نیست وسنگین ترین عمل در ترازوی اعمال است.
صلوات:بهترين هديه از طرف خداوند به انسان.

صلوات:تحفه اي از بهشت.

صلوات:روح را جلا مي دهد.

صلوات:عطريست كه دهان را خوشبو مي كند.

صلوات: نوري در بهشت.
صلوات:جواز عبور انسان به بهشت.

صلوات:انسان را در سه عالم بيمه مي كند.

صلوات:برترين عمل در روز قيامت.

صلوات:سنگين ترين چيزي كه در قيامت به ميزان عرضه مي شود.

صلوات:محبوب ترين عمل.

صلوات:آتش جهنم را خاموش مي كند.

صلوات:زينت نماز است.

صلوات:گناهان را از بين مي برد.

صلوات:فقر و نفاق را از بين مي برد.

صلوات:بهترين داروي معنوي است.
برمحمد وآل محمد صلوات






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 606
بازدید کل : 158688
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up