یک شبی مجنون نمازش را شکست (ارسالی از آقا ابراهیم /نم باران)
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿

یک شبی مجنون نمازش را شکست/ بــی وضــــو در کوچـــه لیلا نشســـت / عشق آن شب مست مستش کرده بود/ فــــارغ از جـــام الــستــش کــــرده بــــود/ ســجـده ای زد بـــر لــــب درگــاه او/ پــــُر ز لـــیلــا شـــــد دل پـــــر آه او/ گـــفت یا رب از چه خوارم کرده ای / بــــر صلیب عـــشق دارم کرده ای/ جـــــام لیلا را به دسـتـم داده ای / وندر این بازی شــکستم داده ای/ نشتر عشقش به جانم می زنی / دردم از لیـلاســـــت آنم می زنی/ خسته ام زین عشق، دل خونم نکن/ من کـــه مجنونم تو مــــجنونم نــکن/ مــــرد ایــــن بـــازیــچـه دیگر نیستم / این تو و لـــیلای تو... مــــن نیستم/ گــــفت ای دیــوانه لــیلایــــــت منم / در رگ پنهان و پـــیــدایـــت منـــــم/ ســــالها بــــا جــــور لیلا ســـاختی / من کنارت بـــــودم و نـــشناخـــتی/ عــشق لــــیلا در دلـــت انـــداختم / صد قمــــار عشق یکجا بـــاخـــتم/ کـــــردمـــت آواره صــــحرا نـــــشد / گفتم عاقل می شوی اما نــشد/ سوختم در حسرت یک یـا ربــت / غیر لیلا بــــــر نــــیــامد از لــبت/ روز و شب او را صـــدا کردی ولی / دیدم امشب با مـنی گفتم بلی/ مطمئن بودم به من سر می زنی / در حــــــریم خانه ام در می زنی/ حــــال این لیلا که خوارت کرده بود / درس عشقش بی قرارت کرده بود/ مرد راهش بـــاش تا شاهت کنم / صد چو لیلا کشته در راهت کنم/






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 158684
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up