9
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 6:29 ::  نويسنده : رح

مادرم مونس جانم به تو ایمان دارم

دلبرم سرو روانم به توایمان دارم

نعمتِ پاکِ خدایی وَ خدا می داند

کوثرِ جان وجهانم ، به تو ایمان دارم

تحتِ اَقدامِ تو جنّاتِ نعیم است آری،

باتوهرلحظه جوانم به تو ایمان دارم

شک ندارم که بهشتی دوجهانی ، داری

خوش گمانم ، خوش گمانم، به تو ایمان دارم
 

باتو کاشانه ی ما غرقِ گل ونسرین است

ای گلستانِ روانم به تو ایمان دارم

گرزیارت نکنم روی تورا می میرم

هر دَم وساعت وآنم به تو ایمان دارم

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 600
بازدید کل : 158682
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up