هدیه
 
⎝⓿⏝⓿⎠..........⓿⏝⓿
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : رح

من تو را به کسي هديه مي دهم که از من عاشق تر باشد و از من براي تو مهربان تر.

من تو را به کسي هديه مي دهم که صداي تو را از دور؛

در خشم، در مهرباني، در دلتنگي، در خستگي، در هزار همهمه ي دنيا، يکه و تنها بشناسد.

من تو را به کسي هديه مي دهم که راز معصوميت گل مريم و

تمام سخاوت هاي عاشقانه اين دل معصوم دريايي را بداند؛

و ترنم دلپذير هر آهنگ، هر نجواي کوچک، برايش يک خاطره باشد.

او بايد از نگاه سبز تو تشخيص بدهد که امروز هواي دلت آفتابي است؛

يا آن دلي که من برايش مي زييستم، سرد و باراني است.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 158671
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up